Fråga

Hur kan jag kontakta Vistara?

Du kan skicka ett e-postmeddelande till oss på kundeservice@vistara.no, där vårt kundtjänstteam gärna hjälper dig med det du behöver!

Skickar du över hela världen?

Nej, bara till Norge och Sverige

Var skickar du ifrån?

Vi skickar från Hong Kong.

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?

Eftersom vi strävar efter att behandla beställningar så snabbt som möjligt måste du begära eventuella ändringar/avbokningar inom 12 timmar efter beställning. Alla förfrågningar efter denna tidpunkt kommer att avvisas. Din beställning kan returneras för full återbetalning efter att den har mottagits.

Vilka betalningsmetoder accepterar du?

Vi accepterar alla vanliga kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX) och PayPal-betalningar.

När kommer min beställning att behandlas?

Alla beställningar behandlas och skickas från vårt lager. Vänligen tillåt extra tid för din beställning att behandlas under helgdagar och försäljningssäsonger. Vi behandlar beställningar mellan måndag och fredag. Beställningar kommer att behandlas inom 1-3 arbetsdagar från beställningsdatum och skickas dagen efter handläggningsdagen. Observera att vi inte skickar på helger.

Hur lång tid tar det att få min beställning?

På grund av stor efterfrågan kan det ta mellan 7-15 dagar innan din beställning kommer fram.

Vad händer om jag inte får min beställning?

Om du inte får din beställning inom 30 dagar efter avsändning har du rätt till full återbetalning.

 

Hur returnerar jag en vara?

Vänligen kontakta oss på kundeservice@vistara.no

Vad händer om varorna jag fick är defekta/felklippta/skadade?

Kontakta oss om du har fått varor som är felaktiga, saknas och/eller defekta. Vänligen inkludera ditt ordernummer, fotografier av varan/varorna och all relaterad information när du tar emot ditt paket. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa ditt ärende så snart som möjligt.

När får jag min återbetalning?

Alla återbetalningar kommer att krediteras till din ursprungliga betalningsmetod. Om du betalade med kredit- eller betalkort kommer återbetalningar att skickas till den kortutgivande banken inom 7-10 arbetsdagar efter mottagandet av den returnerade varan eller begäran om annullering. Kontakta din bank/kreditkortsföretag med frågor om när krediten kommer att läggas till ditt konto. Om du inte har fått krediten för din retur ännu, så här gör du: Kontakta din bank/kreditkortsföretag. Det kan ta lite tid innan återbetalningen läggs till ditt konto.